Interes Życia #4: Strategia marketingowa od kuchni

Przy mikrofonie Elżbieta Jachymczak a to jest Interes Życia - krakowska audycja biznesowa, gdzie rozmawiamy o tym, jak skutecznie prowadzić biznes i wykorzystywać dostępne narzędzia do rozwoju przedsiębiorczości.

W dzisiejszym odcinku poruszymy temat strategii marketingowej. Wraz z moimi gośćmi opowiemy Wam, jak tworzyć skuteczną strategię marketingową, która nie tylko przyciągnie nowych klientów, ale także wzmocni lojalność obecnych. Moi rozmówcy, doświadczeni eksperci w branży, podzielą się swoimi sprawdzonymi metodami na budowanie marki oraz powiedzą, jak mierzyć efektywność działań marketingowych oraz unikać najczęściej popełnianych błędów.

Gośćmi dzisiejszego odcinka są:

Maciej Łataś – dyrektor kreatywny, dyrektor strategii, marketing manager, konsultant. Specjalizuje się w kreatywnym podejściu do strategii marketingowej, strategii komunikacji oraz brandingu. Od 30 lat prowadzi projekty marketingowe dla klientów globalnych i polskich. Autor metodologii projektowania marek osobistych EICONISM.

Filip Kuźniarz – właściciel agencji brandingowej i twórca produktu Brand Raport do budowania strategii marki w oparciu o archetypy. Praktyk wykorzystania teorii psychologicznych w marketingu, certyfikowany w metodzie ról zespołowych Belbina. Od 15 lat prowadzi procesy brandingowe lub rebrandingowe w małych i średnich firmach, pracując z ich właścicielami oraz doradzając im w kwestiach tożsamości, komunikacji i wizerunku marki.